Dakar Series: Desafío Ruta 40 Rally
"Desafío Ruta 40 Rally” DLC for “Dakar 18” is part of the “Dakar Series” events. This DLC will add more 12,000 km2 to the existing Open World. It includes 5 new Stages with the respective areas and Official Road Books. It also includes an homage to the great rider Mathias Bellino (Honda team) who unfortunately was injured during the event.