Crusader Kings III: Elegance of the Empire
Dress your rulers in the finest of finery with this clothing pack. Based on the garments and regalia of Emperor Henry II and the Empress Cunigunde, this pack includes not only new robes and dresses, but historically appropriate crowns and other items. Exclusively available to owners of Chapter II.