Burial At Sea- Episode 2 (1 of 2)
[NOTE: This is part 1 of 2. Part 2 is required to play and is available at no additional cost.] See the world through Elizabeth’s eyes in BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode Two. Set immediately after the conclusion of Burial at Sea – Episode One, this final episode puts you in the role of Elizabeth as she journeys through Rapture in an effort to rescue the little sister she abandoned. Developed by Irrational Games, the studio behind BioShock and BioShock Infinite, this continuation of the Burial at Sea saga features parts of Rapture you’ve never seen before, incudes modified stealth-oriented gameplay that brings you new weapons and plasmids, and involves nearly every major character from the original BioShock and BioShock Infinite. Burial at Sea - Episode Two is the last of three BioShock Infinite add-on packs and it concludes the storyline of BioShock Infinite and Burial at Sea. This pack is included in the BioShock Infinite Season Pass and will contain new Achievements.