Bulwark: Falconeer Chronicles Dreadnot Day One DLC
A powerful Naval Commander who protects your trade routes using the overwhelming firepower of the Imperial Dreadnot - available to unlock and hire in the Soul Tree once an Imperial population of 210 has been met.