Wild Card Football - Deluxe Edition
Football for Everyone! The Deluxe Edition of Wild Card Football includes the base game, 10 card packs containing a mix of Legendary, Epic and Rare player cards, cosmetics and power-up cards, and the Wild Card Football - Season Pass. The Season Pass includes a day one Blazing Bones outfit unlock and 3 future DLC packs with legacy players and cosmetic outfits all at a discounted rate. Wild Card Football is a fun pick-up-and-play arcade-style football game featuring 7v7 team-focused gameplay with the unique Wild Card system that lets you change the course of the action in an instant with special power-ups and rule-breaking abilities. With optimized rule sets, customizable teams and outfits, authentic pro players, and bombastic moves, players can show off their skills across single-player and competitive multiplayer modes, while using ‘Wild Cards’ that redefine the football genre and unleash over-the-top action. KEY FEATURES Create Your Dream Team - Choose from hundreds of professional players, reimagined Playgrounds-style, and assemble the ultimate 7-on-7 gridiron squad. Advance through different challenges and events to unlock new players and other exciting rewards. Play Your Wild Cards - Unleash over 150 Wild Cards to turn the tide of the game in your favor in an instant. Bust out special moves like summoning walls or invisibility, boost your team’s stats at a crucial moment, or play a Rule-Breaker and flip the rules of the game completely. Become a Champion - Prove your skills in single-player Season mode, compete in online multiplayer with matchmaking crossplay, or challenge your friends at home for bragging rights in local multiplayer. Deep Customization - Personalize your squad’s logo, uniforms and colors, select your home stadium, then build unique playbooks and Wild Card decks to perfect your strategies on the field.