Shmups Collection
Three Shoot 'em Up style games for fans of the genre. X-Force Genesis - The game that started the X-Force series. X-Force Under Attack - The second game in the X-Force series with major graphical improvements, significant improvements in gameplay, balancing and to maintain tradition, an excellent soundtrack. Super Rebellion - A Japanese manga style game. A simple game, but with an excellent story, gameplay and soundtrack.