Zoe’s Snowboard and more
SSX storms back onto the scene with punk rock princess Zoe Payne. Punkin’ or rockin’ it, jam down some of the most treacherous descents around the world on a Level 6 Ultimate snowboard while utilizing an exclusive special snowboard attribute perk during your runs, and progress faster and earn SSX Credits with a Level 4 Geotag.