Yakuza: Like a Dragon Job Set
The Yakuza: Like a Dragon Job Set includes the Devil Rocker and Matriarch jobs. Devil Rocker is a playable job for Ichiban, Adachi, Nanba, Joon-Gi, and Zhao. Matriarch is a playable job for Saeko and Eri. Rock out, bash some skulls with an electric guitar as a Devil Rocker, or take on enemies with a naginata and other heavy weaponry as an intimidating Matriarch.