X Games Asia Track Pack
Download the X Games Asia Track Pack to go for the win in Japan. The X Games Asia Track Pack includes four routes set across two new tracks in Shibuya, the neon heart of central Tokyo. These spectacular mud-spattered Rallycross circuits weave beneath towering skyscrapers in front of thousands of cheering fans.