WWE 2K24 Pat McAfee Show Pack
This product will no longer be available for purchase as of 1/31/2026. NOTE: All multiplayer servers for WWE 2K24 will be shutdown as of 3/31/2026. After that time, all game functions requiring online servers will no longer function. Sports personality and WWE commentator Pat McAfee is stepping back into the ring by way of The Pat McAfee Show Pack for WWE 2K24, alongside a hard-hitting supporting cast of DAWGS. Get in the ring with members of the somehow popular sports talk show including former 11-year NFL veteran and Super Bowl Champion, AJ Hawk, nine-year NFL cornerback Darius Butler, the legendary Ty Schmit, and the man with the power mullet, Boston Connor. It’s time to pick ‘em up and put ‘em DAHN! Each playable Superstar also comes with their own MyFACTION card. The Pat McAfee Show Pack is already included with the WWE 2K24 Season Pass.