WWE 2K20 Originals: Wasteland Wanderers
WWE 2K20 Originals: Wasteland Wanderers is the second installment in the WWE 2K20 Originals series of downloadable content packs, each with a different theme that will introduce all-new imaginative realms to WWE fans, with new content for your favorite parts of WWE 2K. Scarce resources, a never-ending drought, and a once-thriving civilization that has now collapsed into a barren wasteland. Wasteland Wanderers comes with 6 playable Superstars, 4 brand-new story towers, 2 new arenas, a new 2K Showcase, superstar parts, objects, and dozens of new character parts! This item is included in the WWE 2K20 Deluxe Edition and the Backstage Pass.