WWE 2K20 Originals: Empire of Tomorrow
WWE 2K20 Originals: Empire of Tomorrow is the fourth entry in the WWE 2K20 Originals series of DLC packs, each with a different theme that will introduce all-new realms to WWE fans. In the neon-soaked future-city of Neo-Osaka, hackers, androids, and robot hunters roam the streets, all under the watchful eye of the all-powerful Authority Megacorp. Asuka is a hacker on the run from the Authority Megacorp, but Chairwoman Alexa Bliss of Authority Megacorp has offered Asuka a deal: Return stolen data and have their criminal records wiped clean. The deal goes sideways when Alexa refuses to hold up her end, leaving Asuka’s crew with no choice but to defend themselves against the Authority’s onslaught of security systems. Empire of Tomorrow includes a new story-driven 2K Showcase, 4 story towers, 2 all-new arenas, 8 playable characters, new VO and commentary, dozens of new themed Superstar parts, and objects. This item is included in the WWE 2K20 Deluxe Edition and Backstage Pass.