World of Warships: Legends—the Mighty Mutsu
Obliterate the competition with the mighty Mutsu! Her immense 410 mm guns are unrivalled at Tier V in terms of their pure power. Mutsu also carries a couple of torpedoes to surprise any enemies that dare get too close. This bundle includes: - Tier V Mutsu - 7 days of Premium Account - 10x Type 1 camos - 37,000 Commander XP! - Bonus: 10x rare ship boosters In case you already have Mutsu in your collection, you'll receive compensation in the form of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.