Set up for combat across land and sea with this bundle, which includes a selection of goods for both World of Warships: Legends and World of Tanks Modern Armor! World of Warships: Legends content: - French Tier II Premium destroyer En. Gabolde - 12x Santa in Red camouflages - 12x Rare Commander XP Boosters World of Tanks Modern Armor content: - British Tier V Premium heavy tank Excelsior - 3x Happy Tanksmas Inscriptions - 3x Snowflake Emblems If En. Gabolde is already in your Port, you'll receive 1,500,000 credits as compensation. Already own the Excelsior? Don't worry—you'll receive 600,000 Silver as compensation. Please note that World of Warships: Legends ships can be used solely on the platform of purchase. Boosters and camouflages only become visible upon reaching a specific account level in the game. All World of Tanks Modern Armor Premium vehicles come with their own Garage slot and a mix of standard and Premium ammo. You can obtain this DLC only once.