World of Warships: Legends — Heavy Hitter
Set sail playing a German large destroyer with weaponry that punches well above her weight class! Z-39 carries heavy armament comprising torpedoes and cruiser-size guns, and also has plenty of HP for brawls out on the high seas! This bundle includes: - Tier VI destroyer Z-39 - 5x Promotion Orders - 15x Rare Battle Boosters - Bonus: 37,000 Commander XP If you already have Z-39, you will receive the following as compensation: 18,750,000 credits Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.