Let luck fly on the wings of the Fortunate Phoenix! A powerful Japanese aircraft carrier, Zuihō brings to the fray high damage from both types of bombers, as well as improved plane concealment. This bundle includes: 1x Japanese Tier V Premium aircraft carrier Zuihō 2 days of Premium Account 5х Promotion Orders 12x Imperial Japanese Navy camouflages 24x Common Battle Boosters In case you already have Zuihō in your collection, you'll receive a compensation of 15,000,000 credits. Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.