World of Warships: Legends – Eastern Leaders
Let a seasoned Commander take the helm of your Pan-Asian ship! This set will provide you with a Pan-Asian Commander crate, guaranteed to drop one of the Pan-Asian Commanders, along with spectacular camouflages and useful Promotion Orders. This bundle includes: - 1x Pan-Asian Commander crate - 5x Air Dragon camouflages - 5x Fire Dragon camouflages - 3x Promotion Orders Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Also, please note that some content, including ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase. You can obtain this DLC only once.