A random Italian Commander, seasonal crate, and more: this curated package is a neat one! The bundle includes: 1x Italian Commander crate 1x Summer Big Crate 20,000 Global XP 500,000 credits Please note: Some content, such as Boosters, Commander XP, camouflages, etc., only becomes visible upon reaching a specific account level in the game. Some content, such as ships, permanent camouflages, containers, and flags, as well as patch symbols and bases, can be used solely on the platform of purchase.