World of Tanks Modern Armor – The Roar of History
Tear into the opposition! The M4A2E4 Ripper is a variant of the iconic Sherman tank with a paint job inspired by real-world military history. This collector’s vehicle has a rate of fire that will shred enemy defenses. The Roar of History also gives you valuable Boosters and days of Premium Account to increase your battle earnings. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - American Tier V M4A2E4 Ripper Medium Tank - 7 Days of Premium Account - x3 Vehicle XP Boosters (10) - x4 Commander XP Boosters (10) - x1.5 Silver Boosters (10) NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.