World of Tanks - Enhanced Gains
It fires quickly, it moves quickly. If you can't wait to jump into battle, take command of the BT-SV! This rare World War II light tank is excellent for learning how to play as an active scout. Get it in the Quick Start bundle, and you'll also receive Premium Time to increase your battle earnings and Silver to stock up on ammo, Consumables, and more. Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - Soviet Tier III BT-SV Light Tank - Premium Time – 3 Days - 100,000 Silver NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.