World of Tanks - Accelerated Launch
Tear up the field with one of the rarest World War II starter tanks in the game! The MTLS-1G14 boasts a gun with outstanding gun depression and a rapid autoloader, giving your enemies no place and no time to hide. Grab it along with the Premium Time and boosters in the Accelerated Launch bundle, and watch your military career take off! Included in this World of Tanks Modern Armor DLC bundle: - American Tier IV MTLS-1G14 Light Tank - Premium Time – 3 Days - x2 Vehicle XP Boosters (6) - x4 Commander XP Boosters (6) - x1.25 Silver Boosters (6) NOTE: All Premium vehicles come with their own garage slot and a mix of standard and Premium ammo.