Witch's Stitches Bundle
Nurture your latent talents and give off serious witchcraft vibes with the right attire and a feline familiar at your side! The Witch's Stitches Bundle contains a Coral Coven Clothing Bundle, Coral Coven Cat pet, 550 Ancient Coins to spend in the Pirate Emporium and a bonus of 10,000 gold to spend in the Outpost shops.