An unwanted ghost of San Francisco’s past has resurfaced after fifty years. A killer is staging the bodies of his victims all over Oakland like the infamous Zodiac Killer of the Sixties, and he’s taunting the police and news outlets with coded messages. Will you succeed in decrypting the messages and hunting down the copycat? Complete your mission and get an additional outfit!