WARRIORS OROCHI 4: Bonus Costume for Wang Yi
Bonus costumes for Wang Yi will be added. Enjoy fighting battles in all-new style. ■Content Bonus Costumes for "Wang Yi" ■How to use You can change costumes from camp by selecting "Party" - "Select Costume".