WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 6
New stages will be available for selection under Select Battlefield. In-game music tracks are also included. *New stages: 'The Rise of Kiyomori 1' 'The Rise of Kiyomori 2' 'Defense of Itsukushima' 'Monkey Hunt' 'Speed is of the Essence' *Additional music: 9 additional tracks will be available.