WARRIORS OROCHI 3 Ultimate STAGE PACK 5
New stages will be available for selection under Select Battlefield. In-game music tracks are also included. *New stages: 'Mystic Love' 'Reclusive Beauty' 'Champions' Challenge' 'Zhong Hui's Pride' 'Party Planners' *Additional music: 9 additional tracks will be available.