Warlander - 2100 Goldings
Get 1850 Goldings with a bonus of 250 Goldings in this value pack! Golding can be used to obtain customization items such as Glamours, avatar parts and emotes, as well as character slots, deck slots, aura crystals and booster items. Use Goldings to add color to the world of WARLANDER!