Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Relics of Titan
Pre-order now to receive the exclusive ‘Relics of Titan’. Includes the ‘Domina Liber Daemonica’ tome and ‘Destroyer of Crys’yllix’ hammer. DOMINA LIBER DAEMONICA A relic of the Supreme Grand Master Janus containing all six hundred and sixty-six words of banishment. Equip this passive item and send Daemons howling back into the warp. DESTROYER OF CRYS’YLLIX The first Nemesis Daemon hammer, used to shatter Crys’yllix, the Lord of Change. Equip this powerful weapon and unleash your wrath upon countless Daemons.