War Thunder - Japanese Pacific Campaign
This campaign, based upon historical events, allows you to fight as a pilot in the Imperial Japanese Air Forces against the U.S. Navy in the battles of the Pacific Theatre. You will enjoy precisely reconstructed battles over the ground and ocean, photorealistic locations, and footage of historical chronicles. With this campaign you will also receive: A6M5 Ko airplane; Premium account for 15 days; 850 Golden Eagles. The A6M5 Ko. was one of the latest and the most advanced models of the legendary “Zero” naval fighter, that struck fear in the hearts of US pilots during the early stages of WWII. It was the fastest A6M5 modification with a top speed of 565 km/h, but with the same agility as earlier models. It also has more precise two 20-mm cannons with increased ammo count. No other plane can “turnfight” a Zero successfully in the game apart from biplanes, so in horizontal maneuvers the A6M5 Ko has no rival. All premium vehicles allow you to earn increased Research Points and Silver Lions for each battle and comes furnished with all available modifications. With a Premium account (also purchasable in the game for Golden Eagles) you will earn more Research Points and Silver Lions during each battle for a set amount of days. This is cumulative with bonuses from premium vehicles! Note! Compensation is not provided if you purchase 2 different packs which include the same vehicle or you already have the vehicle from this pack!