Vigor - Arsenal of Annihilation
Glory awaits those who unlock the Arsenal of Annihilation! Get only the best and deadliest weapons in all of the Outlands, guaranteed to make anyone who stands in your way tremble with fear. Show them who's the real threat out there. Nobody is safe from you! This pack includes: - 10x L85A1 + 300x ammo (5.56x45 NATO) - 10x SVD + 100x ammo (7.62x54) - 10x Remy M870 + 70x ammo (Shotgun shell) - 10x MP5-K SD3 + 300x ammo (9x19 Parabellum) - 10x RPK-74+ 450x ammo (5.45x39) - 10x SW-SH 629 + 60x ammo (.44 Magnum) - 200x Crowns This pack may only be purchased once per account and is available for a limited time.