Van der Schmash
Pulverize your enemies with the Van der Schmash. This item is best suited for 5th - 10th level characters. Please note this item is NOT included in Season Pass which ONLY includes the Maker Armor Set, The Abyssal Forge, and The Demon Lord Belial. Visit darksiders.com for more details.