Valley of Death
The Valley of Death Pack features 8 new Fireteam Engagements set across 2 stunning new locales. Fight through the warehouses and factories of a former Soviet manufacturing town on the outskirts of an abandoned Tajik settlement, and carry out operations in a riverside mudbrick village set beneath foreboding hilltop ruins – an intimidating overwatch position. The Valley of Death Pack features 2 new Combat Sweep missions, 2 new CSAR missions, 2 new Last Stand missions and 2 Rolling Thunder missions. Play these new Fireteam Engagements in single player, or stand together in 4 player online co-op play.