Ultimate Fellowship
Unlock the ultimate fellowship with the one pre-order pack to rule them all! Choose your class and pick your perk with four exclusive Stick of Truth costumes that come equipped with special abilities. Suit up as the Necromancer Sorcerer to increase your fire damage, earn extra gold by equipping the Rogue Assassin outfit, deal extra weapon damage with the Ranger Elf costume, or raise your defense with the Holy Defender outfit. The choice is yours, New Kid. Seize the Kingdom of South Park!