Two Point Hospital Bonus Campus Items
If you pick up the forthcoming Two Point Campus nice and early, as an extra little treat, you can grab yourself some Campus themed items with which to jazz up your hospital! Spruce the place up with the ornate Knight's Armour, get a bit bubbly with the Wizardry Caudron, cook up a feast with a Chef's outfit....and who wouldn't want to get their hands on the splendid Campus Jacket?! Now, isn't that good for your health? (Please, don't answer that).