Travis Rice
One of the most popular riders in big mountain snowboarding and star of ‘The Art of FLIGHT’ movie, Travis Rice is the type of rider who helps evolve the sport of snowboarding, pushing the boundaries of what is truly possible on a snowboard. For his efforts he’s been rewarded by becoming the first real-world snowboarder to be a playable character in SSX franchise history. Packaged with his custom snowboard, you can start performing over-the-top tricks and reality-defying runs just like Travis today.