Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 4 Compatible: Birmingham Cross-City Line which is available as a separate purchase. Take on more challenges across the West Midlands network with a suite of new realistic and engaging scenarios, based on the current 2023 schedule. Adverse conditions and delays are all in a day’s work across the rails of Birmingham. The echoes of yesteryear are adorned on your traction with the inclusion of 323 221. To celebrate almost 3 decades of service, a Class 323 was repainted into its original Regional Railways livery. Resplendent in green, blue, and yellow tones, as per the fleet’s introductory look in the 1990s, you can embark on a journey of nostalgia and West Midlands heritage. Climb aboard and work the rails of Birmingham once more with new developer SimTrack Studios’ debut Regional Railways BR Class 323 Add-On!