Please note: For the full experience, we recommend you own Train Sim World 3: Southeastern Highspeed which is available as a separate purchase. Right through the year, the railway network faces many challenges; when the leaves start falling, the Rail Head Treatment Trains (RHTTs) go out on patrol. How does the RHTT help? It is designed specifically for cleaning the track. Crushed leaves and moisture leave a slippery film on top of rails, and this specialist equipment, in the form of high-pressure water jets cut the residue right off, leaving them in better condition to run normal traffic safely. The RHTT in Train Sim World 3 features 4 wagon variants, with different equipment loaded on each, alongside a weathered Class 66, ready to run on Southeastern Highspeed in-between the busy passenger services. With Scenario Planner, take the leaf blasting action to whichever route you like!