Experience a true London veteran that harkens back to the Art Deco era, a unit that defined Underground commuting for generations. Mind the gap, as Rivet Games’ London Underground 1938 Stock has arrived in Train Sim World 2 for yesteryear Bakerloo Line operations! In 1935, plans were drawn up for modernising London’s transport. This lead to the development of the 1938 Stock, a revolutionary new design at the time that would go onto having a long-lasting career, working on various deep-level lines, including the Bakerloo Line. Over decades of service, the 1938 Stock earned itself an unshakeable legacy and an enthusiastic following. From the cosy lightbulb-lit interior to the old school driving controls, the London Underground 1938 Stock is an all-around classic and a pleasure to be aboard, and now thanks to Rivet Games, you can experience it on the Bakerloo Line in Train Sim World 2!