Totino's Forza Motorsport 7 Car Pack
This add-on features 7 new cars for you to collect, race, and customize including the 2017 BMW #24 BMW Team RLL M6 GTLM, 1993 Porsche 911 Turbo S Leichtbau, 1967 Volkswagen Type 3 1600 L, 1970 Citroen 2CV, 1997 Lotus Elise GT1, 1967 Nissan R380 II, and 1968 Subaru 360. Once the pack is purchased, you are granted a one-time only, free addition of each car to your Forza Motorsport 7 garage, with no additional in-game credit cost. This add-on can be acquired separately, or as one of the six monthly car packs included with the Forza Motorsport 7 Car Pass.