Totally Rad 80's Pack
Pre-order now and receive the exclusive Totally Rad 80’s Pack free! Totally Rad 80’s Pack Includes: - 80’s Tony Hawk Character Skin: Skate as 80’s Tony Hawk in single and multiplayer modes - 80’s Inspired Birdhouse Board: Swap out for this board anytime or in any mode - Tony Hawk’s Anti-Gravity Board: That’s right, float all over the place, shredding obstacles futuristically!