Tom Clancy’s The Division 2 – Value Bundle
Map out a path to success with the Value Bundle! Take advantage of this limited-time offer to get your hands on: - One (1) Premium Season Pass for Year 6 Season 1: Access 100 tiers of in-game rewards. - Twenty-Seven (27) Tier Skips: Instantly progress through multiple tiers in the premium season pass, granting you immediate access to their rewards. - One (1) Trace Outfit: Features a subtle topographical map pattern and is comprised of three (3) pieces. - 1,500 Premium Credits: For use in the in-game store. Please check the in-game Special Deliveries inventory tab for your items if you do not receive a notification. The premium season pass entitlement does not grant an additional pass or stack if you have already purchased it. This bundle will only be available for a limited time and the offer will not be repeated.