Tom Clancy’s The Division 2 – Burden of Truth Season Pass Bundle
Get ready for the new season with the Burden of Truth Season Pass Bundle! Take advantage of this limited-time offer to get your hands on: - One (1) Premium Season Pass for Year 6 Season 3: Access 100 tiers of in-game rewards. - Twenty (20) Tier Skips: Instantly progress through multiple tiers in the premium season pass, granting you immediate access to their rewards. - One (1) Invisible Man Outfit: A tactical outfit which is comprised of four (4) pieces. - 500 Premium Credits: For use in the in-game store. Please check the in-game Special Deliveries inventory tab for your items if you do not receive a notification. The premium season pass entitlement does not grant an additional pass or stack if you have already purchased it. This bundle will only be available for a limited time and the offer will not be repeated.