Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Pro League Twitch Set
Celebrate Rainbow Six Siege’s Pro League and unlock the Twitch Gold set. Show your enthusiasm for the game and the Pro League while unlocking the FAMAS Gold Dust weapon skin, the Gold Twitch chibi, and the Stinger headgear.