Tom Clancy's Rainbow Six Siege: Pro League Rook Set
Celebrate Rainbow Six Siege’s Pro League and unlock the Rook Gold set. Show your enthusiasm for the game and the Pro League while unlocking the Service Stripe headgear, the MP5 Gold Dust weapon skin and the Gold Rook chibi.