Take in the stunning sights of nature’s very own masterpiece as you strategise your way across Ticket to Ride’s most competitive map yet – the Switzerland Expansion! You’ll need to plan several moves ahead when you play this uniquely challenging map. Not only will you connect cities to cities, you’ll be connecting neighbouring countries to one another. With limited nodes available to do so, you’ll have to think fast to keep up! The new country-to-country tickets offer a list of countries to attempt to connect. Build at least one of the requested routes to complete the ticket and score points – but if you fail to do so, you’ll have points deducted. Are you ready to take on the unique challenge of the Switzerland Expansion? INCLUDES: - TWO NEW CHARACTERS – Join professional photographer Ayla Vogel and artisan watchmaker Elias Hartmann as they journey across Switzerland and beyond. - TWO NEW LOCOMOTIVES – Climb aboard the Splendid Smokestack or take on any weather in the Blizzardblaster! - TWO NEW CARRIAGES – Go at your own pace in the Golden Wanderer or enjoy the quirky vibes of the Barrelbahn! Put your railway-building skills to the test and get Ticket to Ride: Switzerland Expansion today!