The Texas Chain Saw Massacre - PC Edition - Outfit Pack Bundle 2
Just because you are fighting for your life doesn't mean you can't do it in style! This DLC bundle gives you one brand new outfit with several color variants for Ana, Connie, Julie, Leland, and Sonny.