The Surge : A Walk in the Park
Requires the base game The Surge to run. Welcome to CREO World, the amusement park built for CREO employees and families! Forget your cravings for cotton candy though – CREO World was not spared from the disaster. The entire park is a death trap, where roaming rescue teams have gone insane and robotic mascots patrol freely, patiently waiting for new visitors to offer a deadly welcome. CREO World presents a wealth of fresh challenges for players. Originally built to celebrate CREO and its mission, the park is a radically different setting from the rest of the complex, full of branching paths and secrets to discover. Survive the raging mascots and explore the park's attractions, before taking on a fearsome boss in the devastated park. Face this new threat, cutting and equipping 16 all-new weapons, new sets of armor, and new implants to upgrade and further customize the way you want to play.