The Smurfs - Dreams DEMO
Gargamel has devised a new evil scheme to catch the Smurfs! He casted a cunning curse on the sarsaparilla bushes, causing a deep slumber across the Smurfs after they eat the delicious leaves. Embark on a dreamlike quest to awaken all the Smurfs before the evil Gargamel reaches the village! Experience a thrilling yet unpredictable journey: in the dreamworld, anything is possible and excitement can quickly turn into a nightmare... Alone or with a friend, discover enchanting locations and explore the dreams of your favorite Smurfs. Each dream is a unique adventure, with smurfingly exciting challenges and mind-boggling puzzles. Imagination comes to life in this fully immersive and magical 3D platformer.