The Pack of The Rising Sun
The Pack of The Rising Sun gives you the opportunity to command the Japanese Army in solo and multiplayer modes. You will also make the most of 28 new units and factories in 3 exclusive operations dedicated to the Imperial Japanese Army (Gold for the Brave, Ostfriesland, and For Honour)