The Manhattan Project Pack
The Manhattan Project Pack offers new challenges, including 3 exclusive multiplayer maps (Twilight of the Gods, Vesuvio and Guns ‘n’ Tulips), along with 2 additional multiplayer modes (Nuclear War and Total War). These modes will affect strategy and pace, allowing you to create nuclear cannons and benefit from accelerated technology evolution.